Laman web Unit Kokurikulum Sekolah Kebangsaan Gua Musang. Informasi , maklumat mengenai aktiviti-aktiviti kokurikulum dan pengurusan kokurikulum di sekolah.

21 Julai 2010

T-Shirt Unit Beruniform

Salam sejahtera,

Kepada semua ibubapa, murid-murid SKGM.

Untuk membantu para pelajar mendapatkan uniform dengan mudah, pihak sekolah bersetuju untuk mendapatkan dan menjual T-Shirt unit beruniform dengan kadar harga rata yang amat murah dan berkualiti (BUKAN KAIN NIPIS). Walau bagaimana pun, stok t-shirt ini adalah terhad. 

Untuk semua jenis T-Shirt untuk unit beruniform ( Pengakap, PBSM, TKRS, Puteri Islam dan Tunas Puteri) harganya adakah seperti berikut :

Kadar istimewa untuk murid -murid SKGM sahaja:

Lengan panjang    = RM 18.00  RM 15.00
Lengan pendek    =  RM 16.50  RM 14.50

Sila ambil perhatian, pembelian T-Shirt melalui sekolah ini adalah tanpa paksaan dan pihak sekolah hanya bermaksud untuk memudahkan urusan pembelian T-Shirt unit uniform murid-murid. Ibubapa tidak terikat kepada sekolah dan boleh sahaja membeli di mana-mana kedai yang disukai.

Sistem yang digunakan adalah sistem tempahan. Ini bermakna murid-murid perlu menempah dahulu sebelum membayar dan seterusnya mendapatkan baju.

Untuk tempahan / pembelian, sila daftarkan nama kepada guru penasihat unit beruniform masing-masing. Sebarang  pertanyaan bolehlah berhubung dengan Penolong Kanan Kokurikulum sendiri dengan cara menelefon pihak sekolah atau tinggalkan pesanan di ruangan sembang di muka hadapan laman web ini.

Siapa cepat dia dapat.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan